Google+

Pages

Saturday, December 7, 2013

Christmas sweeties - Petites attentions pour Noel

Macaron à la rose
Demain matin j'embarque ma petite famille pour un voyage de 4 semaines en Afrique, le blog risque d'en souffrir un tout petit peu et je m'en excuse d'avance.
 
Vu qu'on passera les fêtes de fin d'année loin de la famille et des amis, j'ai réalisé le week end dernier ces petites douceurs en accompagnement de nos vœux.
 
Rose macaron

 

Tomorrow morning I am taking my small familly to a 4-weeks trip to Africa, the blog might not be very active and I apologise in advance for that.
 
These are the little goodies I made last week end to send to some friends as best wishes, as we are going to spend Christmas away.
 
Macaron coco-choco

Coconut and chocolate macaron








Macarons infiniment vanille



Macarons à la banane

Banana macarons

 
Mini brioches



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...